Forum
TillbakaLag Måsen 27 Mars |
---|
Hej, här kommer lag för söndag. Lycka till allihop. Spring fort, försiktigt och rätt! D12 Ida H Nova F Saga H D14 Bodil J Ellen W - Selma S Sofia D H14 Linus D Alve W Folke J D16 Ingrid J Maja F Alice H H16 Noel H Egon W Botvid S H17 Mårten L Morgan K Wilhelm G Fredrik B Mix Anna F Eleonora - Anette - Cecilia Fredrik Hör av er vid sjukdom. Går nog också att efteranmäla extralöpare fram tills imorgon om någon gärna vill vara med. Utser Karolina, Fredrik och Mårten till lagledare på plats. Bengt Bengt Svensson 23 mar 2022 |
Svar (8 st) |
---|
Alfred L från Gävle OK önskar skjuts. Alfred bor uppe i Järvastaden. Är det någon som kan ta med honom? Skriv i sådana fall en rad här. Osäkert att jag själv har någon extra plats i bilen eller inte. MVH Fredrik J 076-1153642 |
Jag tar bil ut tidigt då jag startar 9.30. Kan svänga förbi ursvik ifall det behövs 070-9143428 nås jag på! |
Jag skulle också vilja åka med någon! Lär starta kring 12-12:30 så om någon åker senare än Mårten hänger jag gärna med! |
Hej! Jag försöker komma in på Eventor för att kolla tävlingsinformation men något verkar vara knas. Är det någon som har laddat ner PM och kan maila över till mig? Även starttider skulle bara bra att veta. Tack! |
Jag har PM och kan skicka till fler än Anna om någon saknar. |
Och glöm inte att det blir sommartid i natt :). |
Har 3 platser kvar i bilen som åker från MG kl 7! 070-9143428 |
Så kul med tävling och budkavle igen! Jag tog med påsen med kartor; lämnar dem på Motionsgården imorgon kväll (tisdag) /Anette |