Forum
TillbakaRånäs 10 april, lg |
---|
Hej, intressant väder just och en intressant upplevelse att springa Grymnatta igårkväll, men nu satsar vi mot Rånäskaveln på söndag. Här är lagen H17-I Mårten L Mårten S David M Morgan K H17-2 Rasmus K Fredrik J Simon M Anders T H17-3 Wille G Micke W Ronny F (?) Fredrik B (skadad så osäker start) HD12 Saga Ester-Cornelia-William L Ida D16 Alice Stella -Bodil-Maja Ingrid H16 Noel Egon-Alve-Folke Erik (Noel skadekänning så kan bli sena ändringar) H55 Ronny Janne Bengt Öppen Daniel H Emma Tina start från 10, se Eventor Ta med egna säkerhetsnålar finns plats i bil, Järva krog 08.30 (Micke åker med mig) Bengt Bengt Svensson 9 apr 2022 |
Svar (8 st) |
---|
Vi är tre Kihlar som åker från Ursvik kl08.10 eller så. Plats för fler. Arrangören tipsar om samåkning p g a vädret mm 070 5152883 om du vill åka med. Vi tar klubbflaggan. |
Jag springer 4:e sträckan och vill gärna lifta med någon som åker ut lite senare. Och hoppas även att någon vill erbjuda skjuts hem. Milersättning utlovas. |
liten lagändring H13-16 eftersom Noel fortfarande är sjuk: 1. Erik 2. Folke- Alve 3. Egon |
Även jag och Esther har platser kvar i bilen. Åker vid 8:15, smsa 073-9348129 om ngn vill ha skjuts. |
Jag åker med Morgan. |
Vi (jag) glömde en påse med nyinköpta strumpor (neoprensocka) på TC. Var det någon vänlig själ som tog med sig dom hem? |
Vi såg inga strumpor när vi åkte hem. Men det var fler kvar (Morgan, Anders T, Simon, David...) |
Kartorna är på tork i min källare. Jag lägger dom i Motionsgården, plan 1 (utanför damernas) senare ikväll. |