Forum
TillbakaHjälp med Naturpass 2! |
---|
Vi gör en satsning på två Naturpass under 2022. Naturpass 1 sitter ute till 30/10. Parallellt med det sätter vi igång med Naturpass 2 (1 juli - 31 december) Till detta behöver vi lite hjälp. 1) Göra iordning paket med karta, infoblad och startkort. Start sker måndag 27/6 kl 20.00 2) Sätta ut kontroller! Kan starta fr o m helgen 26/6 och i hela veckan. 3) Distribuera packade paket till våra försäljningsställen. (Alewalds, Kungsgatan, ICA Järvastaden samt Naturkompaniet i MOS) Sker efter vi är klara med packning - onsdag? Kan du hjälpa till med något av detta? Hör av dig här i "tråden" eller kontakta mig. Jan Kihl 23 jun 2022 |
Svar (6 st) |
---|
Jag kan sätta ut kontroller |
Nu har jag iordningställt 60 paket för leverans. |
Om det behövs efter intervallerna ikväll kan jag lägga 2h på att fixa iordning fler naturpasspaket. Behövs det även hjälp med att sätta ut lite kontroller kan jag ta en sväng ut på lunchen imorgon. MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Jag tror att paketen räcker ett tag. Däremot behövs det hjälp att sätta ut. Det finns en färdig kasse med kontroller hitom Igelbäcken.. Jag kan ta norr om Igelbäcken med start imorgon bitti. Stort TACK för att du hjälper till. |
Jag har satt ut ”mina” kontroller nu. |
Stort TACK till alla som hjälpt till att fixa Naturpass 2. Idag levererar vi 20 paket av vårt nya erbjudande till våra försäljningsställen, ICA Järvastaden, Naturkompaniet (MOS) samt Alewalds. Igår kväll så hade jag ett möte med några personer från Scouterna. Efter mötet frågade de om det var vi som skötte om Naturpasset i Ursvik. Jag fick ju erkänna att det var vi. - Vad bra! Min sambo brukar springa alla kontroller men det tar slut så tidigt. Kan ni inte ha en på hösten? Då kunde jag med glädje informera om att imorgon (=idag) startar Naturpass 2. Ibland ska man vara på rätt ställe... Gör gärna reklam för Naturpass 2! |