Forum
TillbakaSkärgårdstävling - skjutstråd |
---|
Vi är många som ska till Bogesund på olika tider den här helgen, så jag startar en skjutstråd. Anmäl när du behöver vara på plats om du behöver skjuts och om du kör berätta hur många platser du har och när du kör. Motionsgården i Ursvik är samlingsplats om inget annat bestäms.
Cecilia Westström 18 aug 2022 |
Svar (18 st) |
---|
Botvid skulle behöva skjuts till tävlingen på söndag, gärna upplockning vid rondellerna vid Mörby C |
Lördag Stella å Cornelia skulle gärna få skjuts hem med någon (så att jag kan vara kvar å sätta ut kontroller) |
Jag kan ta med några (2-3) hem efter tävlingen på lördag. Åker direkt efter allt är klart. |
Jag, Egon o Alve åker gärna till/från tävlingen på lördag med någon som har plats för tre i bilen. (Per är ute tidigt o bygger arena) |
Fam. Wistedt, ni kan åka med oss på lördag. Esther åker gärna med någon på söndag då jag ska vara på plats tidigt. |
Jag är skjutssökande både lördag och söndag. Startar 12.07 på lördag och ska vara på plats i markan kl 9 på söndag. Hemresor funkar vad som helst! @Janne K, finns plats i er bil mer än hem på lördag? |
Vi har plats i vår bil: -lördag från Ursvik ca 8.20, 3 pers till får plats -lördag till Ursvik, efter avslutat speakeruppdrag, 3 pers till får plats -söndag från Ursvik ca 8(?) 2 pers till får plats (en plats reserverad för Helena) -söndag till Ursvik efter inplockade kontroller och packning, beroende på vad som ska in i bilen.. Platser bokas i denna tråd! |
Jag roffar till mig en plats i samtliga avgångar i fam Kihls bil på en gång! Jag kan ligga bland kartbackarna i bagagen på vägen hem :) Jag kommer ner till ert hus! |
Hej, en från Wistedt (förmodligen jag) hugger också en plats i Kihls bil både till o från på lördag. Barnen åker med Oliv. |
Jag tar gärna en plats med skjuts Söndag (för sekretariat med behov: "bra om alla är på plats någon gång mellan 08 och 08:30 för bemanning"). Yr.no visar på regn båda dagar så cykel känns lite väl optimistiskt även om två hjul är både mer flexibelt och snabbare än SL-buss i detta fall. |
Esther bokar in sig i Kihls bil på sön morgon. Magnus, jag ska vara på plats kl 7 på sön och du kan åka med mig (och Anders T) om du inte tycker det blir för tidigt… |
Botvid kan åka ut med mig och Ellen på söndag, och Stella och Cornelia kan åka hem med oss imorgon. |
Jag behöver skjuts på söndag. Startar 10:30 och hjälper sedan till med inplockning av kontroller. |
Summeringsbehov för min egen del. Lördag (jag, Liselott, Helena och Anna-Clara) samling Fredensvägen 4 kl 08.20 Hem Helena + ? Söndag (jag, Liselott, Helena och Esther) samling Fredensvägen 4 kl 08.00. Med reservation för nya bud. :) |
Janne, jag åker gärna med hemåt på lördag om det fortfarande finns plats. |
Janne, jag behöver också plats i bilen tillbaka imorgon. /Anna-Clara |
Hem idag (lördag) finns det 1-2 platser hos oss också om det skulle behövas. (Tidpunkt beror mest på hur länge jag är ute...) /Anette |
MagnusA åker med Lindh. |