Forum
TillbakaSkärgårdstävling - några ord på vägen |
---|
Äntligen är det dag för vår tävling på Bogesund. Förberedelserna har varit långa, banläggarna har varit i farten med denna tävling i över ett år! Men i morgon är det dags och med tanke på vilka fantastiska funktionärer vi ställer upp med så kan det inte bli annat än bra :-) Det är väldigt roligt att vara tävlingsledare med så många superduktiga människor som är beredda att lägga ner så mycket energi och så många timmar - stort tack! I morgon är vi nog närmare 60 personer som på olika sätt har arbetat med tävlingen. Väl mött på åkern på Bogesund! P.S. det finns en låda hemgjorda kokostoscakakor som jag ställer i vårt tält - räcker till ungefär en per person Cecilia Westström 20 aug 2022 |
Svar (2 st) |
---|
Stort tack alla funktionärer för ett fantastiskt arrangemang som vi ordnade tillsammans! Jag är både imponerad och stolt över alla som har dragit så tunga lass för att tävlingen skulle bli så bra som den blev. Som tävlingsledare har jag lärt mig massor och haft väldigt roligt! Ni som har funderingar på saker vi kan göra ännu bättre till nästa gång - skriv gärna en rad till mig cecilia punkt weststrom at gmail dot com Vi ses i skogen! Cecilia |
Stämmer in i ett stort TACK till er alla som återigen visat att vi är en riktigt bra arrangör av orienteringstävlingar. God spridning mellan medlemmar som tar på sig att vara huvudfunktionär. Många händer och fötter som ställer upp med många timmar i skogen och på arenan. Stort TACK till Cecilia och hennes funktionärsstab. Jag vågar inte nämna någon mer för att inte missa någon. Vi ses väl på DM nästa helg! |