Forum
TillbakaTeknikträning torsdag 25 aug - Törnskogen |
---|
Imorgon torsdag 25 augusti finns möjlighet till teknikträning i Törnskogen (inom NV-klubbssamarbetet Extern Karta). Passar från Orange nivå. AVRESA: Från Motionsgården kl 17.30 (kom gärna 5-10 min innan) SAMLING (på plats ca 17.55): Törnskogen, parkering på nya parkeringen i mitten av Törn. GPS: 59.47765369087301, 17.972312740737244 (hoppas det blev rätt) OBS!! Kör in söderifrån via Frestavägen och inte norrifrån som Google maps visar. ÖVNING: Backintervaller på stig/i skog med downhill-OL efteråt. Tanken med övningen är att varje intervall består av en backe uppför+en slinga OL nedför med vila när man kommer ned, men det går lika bra att springa lugnt uppför och fort utför eller vice versa. BANA/KARTA: Avstånd till start, ca 1 km. 5 slingor på ca 1 km OL. Varje slinga inleds med 600 m på stig med 50 höjdmeter stigning innan OL-delen tar vid. De som bara vill fokusera på den kluriga orienteringen som Törnskogen kan erbjuda kan även köra slingorna från mål till start (istället för backintervallen till startpunkten mellan varje slinga). Skala 1:10 000 och 4 m ekvidistans ANMÄL i denna tråd för karta SENAST torsdag kl 16.00, och ev skjutsbehov/skjutserbjudande. (för ungdomar i HD12-14 räcker det med att svara på kallelsen från sin ungdomsledare) MEDTAG egen A4-ficka. Det finns ungdomsträning även i Ursvik med ungdomsledare på plats samt att SIK arrangerar MotionsOL. TRUNK (gm Tina, 0703472760) TRUNK (via Tina) 24 aug 2022 |
Svar (13 st) |
---|
Är det någon som har plats för Esther i bilen? |
Jag vill ha en karta och behöver även skjuts. |
Stefano (och Sofia, anmäld via kallelsen för ungdomsträningen) vill gärna ha karta. De har 2-3 platser i bilen från MG och åker gärna efter någon som hittar till Törnskogen. |
En karta till mig tack! |
Jag har 3 platser i bilen. Åker 1725 från MG. |
Vi önskar sex kartor (Saga, Ida, Noel, Alice, Stefan och mig). Tack! |
Jag tar gärna en karta |
Esther, Gustav å Klara som hittills efterfrågat skjuts har platser hos någon som sagt sig åka från MG (Fredrik J, Tina, Stefano & Persons). |
Nya bud. Emma vill också ha en karta. Eftersom Bodil också vill med (anmäld via Myclub) så har jag nu endast 1 plats till i bilen. Åker kl 1725 från MG. |
En karta till mig tack! |
Gustav H14 behöver skjuts i båda riktningarna. Han kommer vara vid MG kl 17.20. |
Två kartor till Egon o mig tack! |
Jag vill också ha en karta. Jag har plats i min bil. |