Forum
TillbakaSkjutstråd DM natt och stafett, 2 o 4/9 |
---|
Vi har 2 (-3) lediga platser i bilen på fre (start 20:47) och sön om någon vill samåka.
Frida Oliv 1 sep 2022 |
Svar (13 st) |
---|
Jag skulle behöva skjuts till tävlingen imorgon. Startar 20:40. |
Frida, Alicia åker gärna med er på söndag |
Jag har en plats i bilen till imorgon (Folke,Ingrid,Bodil och jag). Folke startar bland de första. MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
>>> Klara! Jag har plats i min bil. Startar tidigt. Jag kan hämta dig. ca 19.15. Hör av dig på 070 515 2883 |
Jag å Stella ska åka men inte bestämt om hejarklacken ska med eller ej. Startar före 21 båda två |
Vi tar med Linus, dvs nu har jag full bil. MVH Fredrik J |
Jag vill inte låta någon vänta på mig imorgon fredag så jag tar nog egen bil. Startar 20:42 och kör såklart hem den som blir kvar i skogen lika länge som jag :) @Frida Jag åker gärna med er ut på söndag om det funkar. Hemfärden blir nog lite senare för mig, så det löser sig nog på plats. |
Vi åker från Danderyd på söndag, två-tre platser i bilen |
Cecilia: får jag, Egon o Alve plats i din bil på söndag? |
Anna-Clara: det funkar, jag återkommer om tid |
Cecilia är min backupskjuts men om någon annan som utgår från Ursvik o har 3 platser över så åker vi gärna i den bilen. På söndag alltså |
Fredag kväll: Botvid åker med Ronja till tävlingen, men de startar med en timmes mellanrum så kanske finns det någon som också kommer i mål sent som kan ta med Botvid i bilen? Botvid startar 21.29. |
Jag tar med Alicia (ToR) och Johan (dit) på sön. Återkommer om tid på SMS. |