Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 11/11 - 17/11 |
---|
Hej, Mycket som hänt föregående vecka: stor tack till alla som fixade en stor luffarliga i Ursvik, tack till Trivsel för soppa efter träningen i tisdags, fina resultat på Nordcupen i Rotebro och massor av fina resultat på tävlingarna i Borås. Aktiv vecka framför oss och många saker att anmäla sig till så läs noga nedan. Veckans program Mån 11/11 19.00 Milot, styrketräningen inomhus. Ta med matta och gummiband. Tis 12/11 Löpträning från VitaVillan 18.15. detta är också senaste anmälningsdag till Terräng KM 14/11 och Nordcup 16/11. Ons 13/11 Stockholm By Night i Gustavsberg - start på vinterns alla nattcuper. Går att efteranmäla tills söndag 10/11. Luffarligan för daglediga, Enebybergs IP. Start mellan 10 och 12. Tors 14/11 Terräng KM SIK. Se inlägg från Jan K. Anmäl dig senast tisdag 12/11. Lörd 16/11 Nordcup #3 Granskog Järfälla. Vi hoppas på alla ungdomar vill vara med. Anmäl senast tisdag 12/11. Vi fixar skugga och skjuts om det behövs. https://eventor.orientering.se/Events/Show/51919 16-17/11 Gävle indoor (Alfred banläggare!). Nästa vecka fokus på * höstmöte 19/11 - val av kommitter och allmän rapportering om läget i sektionen * Nattcup #1 20/11 * Nordcup #4 Täby 23/11 * natt träning Silverdal 21/11 Och givetvis styrka, löpning och luffarliga som vanligt. Notera i vinterprogrammet att det finns en updatering för torsdagsträningar under november. Vi arrangerar Nordcupsfinal 30 Nov. Jag kommer be om hjälp men är lite sen eftersom jag har stora problem att hitta lokal i Albano området för pristudelning. Hoppas det löser sig kommande dagar. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 10 nov 2024 |
Svar (4 st) |
---|
MÅNDAG Milot kl 19 ikväll kör vi styrka. Blir lite av allt så ta gärna med en vattenflaska som liten vikt, gummiband och var beredd att köra både i strumplästen och med skor. |
På torsdag kommer det finnas möjlighet att köpa klubbkläder samt hämta ut redan förbeställda kläder. Jag är på plats vid vita villan mellan 18-19. Hälsningar Anna-Clara Wistedt, 0733819018 |
Kvällens intervaller blir en mix av långa och kortare intervaller. Tänker att vi kör på elljusspåret (öglan på 2,5:an där terräng-KM går på torsdag) Vi kommer springa 5 - 1 - 4 - 1 - 3 - 1 - 2 - 1 - 1 - 1 minuter i blandad fart (från tröskel till snabbare). Totalt 20 minuter av intervallöpning. Alltid 1 minuts vila. Jag hoppas att mitt tåg kommer fram i tid så att jag hinner till Ursvik annars får någon annan ta på sig ledarhatten. För er som får blodad tand efter kvällens pass finns fortsatt möjlighet att anmäla er till mig för att vara med på terräng-KM på torsdag. Ses vid Vita villan 18.15 |
Glöm inte anmälan till Nordcup lördag och Terräng KM torsdag, båda senast idag tisdag. |