Forum
TillbakaStads OL Solna torsdag 23 jan |
---|
Stads OL på automatgenererad karta, denna vecka mestadels i Solna. Samlingplats vid bollplanen vid Råstavägen. Ovanliga kontrollpunkter och trängsel utlovas även denna gång. Inga kontrollmarkeringar uthängda, men punkter ska vara tydliga ändå. Vi springer i grupper efter förmåga. Ta gärna svag pannlampa för att inte blända bilar eller lokalboende. Inga dubbskor om man tar inomhusvägval. Använd reflexer. Ont om parkeing, alternativt kan man ta Tunnelbana till Näckrosen eller någon buss till Råsundavägen. Anmäl senast onsdag 17.00 för kartutskrift. En bana (som längst ca 7-8km) som kan kortas ner till lämplig runda. Välkomna. Bengt Svensson 21 jan, 08:29 |
Svar (23 st) |
---|
Vill man lämna överdragskläder och väskor under träningen får man gärna göra det hemma hos oss på Tottvägen 26, ca 150 m från bollplanen. Bengt - vi tar gärna tre kartor, även om någon av oss springer på fredagen istället. /Anette, Stefano och Sofia |
Jag och Emily kommer |
Jag vill gärna ha en karta. |
Vi, Bodil och Folke vill ha en bana. |
Jag, Alice och Lilly vill vara med! |
Jag vill gärna ha en karta! |
Johan och Linus vill gärna ta en karta. Johan kanske kör som Dell'Orto, senare. |
Jag tar gärna en karta! |
Jag tar gärna en karta! |
Jag vill ha en karta. |
Henrik och Niklas vill ha var sin karta, tack. |
Jag tar gärna en karta på mejl alt en i papper för senare |
Jag, Saga och Ida kommer och vill ha karta. |
Jag tar en karta, tack! |
Två kartor tack |
Vi tar gärna karta på mejl då vi är osäkra på om vi kommer eller kör senare |
Jag tar gärna en karta tack |
Vi tar två kartor tack! |
Vi tar gärna tre kartor. Lite sena med anmälan.... |
Är det råstasjöns idrottsplats som vi samlas vid? Hittar ingen fotbollsplan på Råstavägen eller finns det en i Solparken? |
Hej, jag printar för veckans träningar i eftermiddag vid fyra. Än hinner man anmäla sig alltså. |
Hej, vi håller till vid Granlidens lekplats (namnet enligt 'Maps') som ligger strax nordväst om Solparken. Bengt |
Bollplanen på Råstavägen ligger i höjd med Råstavägen 16. Glöm inte parkeringsavgift om ni parkerar i området; Solna kommun tar betalt dygnet runt. |