Forum
TillbakaFokusträning Teknik lördag |
---|
Fokusträning Teknik lördag Det blir OL intervaller vid Mysslingen (Åkersberga, norr om Domarudden). Infart från Bromsebyvägen, väg 973 Össebyvägen norrut från Åkersberga, avfart efter Hakunge sedan Bromesbyvägen. Du kan välja på Svart, Violett (gafflade) eller Orange (ogafflad). Det hänger gul-orangea snitslar på kontrollerna. Svart 7km (6 intervaller), skala 1:10000 (kan fås 1:7500), Violett 5km (1:7500, 5 intervaller), Orange 3km (1:7500, rak). Ange vilken karta som önskas, anmäl senast torsdag 16.00. Jag söker också någon ansvarig för träningen. Jag fixar kartor men vill ha någon som delar ut kartor och ser till att alla är tillbaka från skogen. Ansvarig för träning får också äran att bestämma tid för samling för träningen. Bengt Svensson 4 feb, 13:59 |
Svar (21 st) |
---|
Jag vill gärna ha en svart bana |
Jag tar gärna en svart bana |
Vilken tid är teknikträningen? |
Hej! Jag är bortrest i helgen men mycket intresserad av träningen. Är det möjligt att få kartan digitalt för att springa senare? :) |
Fyra violetta till till familjen Falk. |
Hej! Jag och Åsa tar gärna var sin violett bana, tack. |
Finns det en position på google maps att använda för att hitta dit? "Mysslingen" ger en punkt i skogen. |
Vi tar också gärna denna träning digitalt (svart) då vi är osäkra på om vi har möjlighet på lördag. |
En svart 7 km i 7500 skulle vara fint. Annars en 5 km |
Vi tar hand om kartutdelning. Samling kl. 11. Vi önskar en svart och fyra violetta. |
Jag skriver ut vid halv fem i eftermiddag så anmäl helst före det. Kommer också en karta med samlingsplats som jag skickar till anmälda. |
Vi tar gärna en av varje sort: 1 Svart 10000 1 Violett 1 Orange |
Vi önskar: 1 svart 10000 2 violetta Tack! |
Vi tar gärna 2 st violetta tack. |
En violett bana tack! |
går det att få en digital svart 10000 och en orange 7500 mejlad |
En 7500 violett eller svart, om det finns. |
Tar gärna träningen digitalt för vi hinner nog inte på lördag (och har inte anmält oss i tid heller) |
Hej! Lite sena på bollen, men om det finns två violetta eller svarta (7500) banor extra tar vi jättegärna dem. /Anette och Stefano |
Hej! Ellinor är sjuk idag så det är 2 st violetta kartor lediga! |
Halsont idag så vi åker ut i morgon fm istället. |