Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 10/2 - 16/2 |
---|
Hej, Rolig intensiv vecka bakom oss med nattcup, teori, teknikträning och Rogaine. Alltid roligt med mycket folk på träningarna. Denna vecka framförallt SBN på onsdag vid Järvastadens IP och teknik och StOF träff till helgen. Veckans program Mån 10/2 19.00 Styrka Milot, ta med gummiband om ni har 18.00 Kartiplock för SBN i VitaVillan. Kom och hjälp till före gympan!! Tis 11/2 Löpträning från VitaVillan 18.15. Ons 12/2 SBN från Järvastadens IP. Kolla Jannes mail om medhjälp. Just nu 170 anmälda men det går att efteranmäla sig fram till midnatt söndag. Stor rolig tävling!!! Anmäl också i tråd om ni kan baka till tävlingen. Tors 13/2 17.30 Träning med Teori och fika. Samling 17.30 VV för HD14 och HD15+. Samling 17.30 Milot (en av hallarna) för HD10 och HD12 för inomhusövningar. Denna vecka har vi ej tillgång till MIlot för fika så vi får dela på oss, HD10+HD12 fikar i sin träningshall och HD14+HD16 fikar och har teori i VitaVillan. Anmäl er genom att svara på inbjudan från din gruppledare (vi trycker några extra kartor för äldre som vill träna natt). Lör 15/2 Vi undersöker möjligheten att köra en teknikbana i Rotebro som OL gymnasiet Rudbeck har kört. Banor med stigar bortplockade. Mer info kommer. Sön 16/2 StOF träffar för HD14, HD16 och U23. Anmäl senast idag söndag. Övriga rekommenderar vi Vinterserien, Järlagården. Nästa vecka är det träningar och nattcup. Gå också in under klubbaktiviteter i Eventor och anmäl intresse för Måsen, Tiomila och Jukola. Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 9 feb, 16:58 |
Svar (4 st) |
---|
I morgon kväll (tisdag kl. 20-21) är det digital stafett-träff för klubbens damer. Cirka 20 personer är hittills anmälda, kul! Anmäl dig till mig senast i kväll så får du en länk till mötet. //Karolina |
MÅNDAG kl 19, Milot Vi blandar corestyrka, rörlighet, koordination och löpstyrka/löpskolning. Ta med ett gummiband om du har. Hoppas vi ses! |
Klassiska 3-2-1 min ikväll. 3 st serier. Avfärd kl 18.15 från Vita villan, 5 min senare vid Hornbach. |
Nattcup 19 feb nu går det att anmäla sig i Eventor https://eventor.orientering.se/Events/Show/53143 |