Forum
TillbakaJunior Camp 7-9 mars i Blekinge |
---|
Den 7-9 mars arrangerar OK Orion ett teknikträningsläger i Blekinge. OK Orion beskriver lägret som "Sydsveriges bästa teknikläger för ungdomar och juniorer 13-20 år. Träningar, föreläsningar och teknikgenomgångar av högsta klass. Junior Camp är den perfekta förberedelsen inför Junior-VM 2026. Ni får träna i relevant terräng." Sumpan har haft deltagare med på lägret de senaste åren och de har uppskattat lägret mycket. Deltagarna åker tåg eller buss från Cityterminalen/Stockholm central på morgonen/förmiddagen fredagen den 7 mars och kommer tillbaka söndag kväll cirka 21. Nere på lägret finns ledare på plats från OK Orion, och från oss följer minst en vuxen ledare med. Man behöver som deltagare vara självgående och kunna hålla ordning på sig själv både på resan och på plats på lägret; det är alltså inte ett optimalt nybörjarläger (där rekommenderar vi tältlägret senare i vår istället). Avgift för lägret är 1200 SEK. Då ingår logi på hårt underlag, alla måltider och transport till träningarna. Till det tillkommer en kostnad för buss/tågresan (cirka 1000 kr; jag tittar på resealternativ just nu). Du anmäler dig och hittar all information om lägret här : https://eventor.orientering.se/Events/Show/52443 Anmälan till lägret ordnar man själv, och anmälan är öppen till 24/2. För att åka med på gemensam resa till och från Blekinge behöver jag dock veta det (skriv här i tråden eller ta kontakt med mig på annat sätt) senast torsdag 20/2 18.00 för att kunna boka resa; efter det får man fixa resan själv. Om du har frågor kan du höra av dig till mig eller någon av ledare! //Anette Dell'Orto Anette Dell'Orto 16 feb, 15:42 |
Svar (8 st) |
---|
Jag och Folke åker gärna med på gemensam resa!! |
Jag åker gärna med på gemensam resa:) |
Vi åker gärna på gemensam resa |
Jag åker gärna med på gemensam resa. |
Jag och Saga åker gärna en gemensam resa |
Gustav och Julius åker gärna med. Jag följer med som "ledare". |
Linus åker gärna med er andra. |
Jag åker gärna med på gemensam resa! |