Forum
TillbakaPM Upptaktsdag lördag 15 mars |
---|
PM Upptaktsdag lördag 15 mars Hej, Samling 09.30 I Haninges stuga vid nedre Rudan i Haninge. Man går söderut ca 100m från pendeln (samma avgångsställe som vid 25manna i höstas). Med bil kommer man söderifrån från Jordbro industriområde. Ta med kompass, klocka, ombyte. Förmiddagen blir det momenbana eller orange, gul eller vit bana som passar just dig. På eftermiddagen kör vi en övning i grupper men mer info kommer imorgon. Båda passen körs på 2024 års 25manna karta. Vid lunchen blir det en del gemensamma aktiviteter. Lunch kostar 100 SEK som betalas på stället. Vi ses imorgon Bengt Bengt Svensson 14 mar, 08:37 |
Svar (4 st) |
---|
Hej, jag känner mig inte helt hundra så jag måste hoppa över dagens upptakt. Ha det så kul ute vid Rudan! |
Stort tack för en härlig upptaktsdag! Just den härliga känslan av att nu börjar det på allvar fyller mig alltid med glädje. Påminns varje år om min och barnens första Upptaktsdag i Järlas klubbstuga 2008 där Bengts entusiasm (redan då och alla år sedan dess !!) och alla föräldrars engagemang startade min orienteringsresa i Sumpan. Föga anade jag hur stor del av mitt liv som orientering skulle utgöra så här 17 år senare :) |
Hej! Om det är någon som fick med sig en svart Everestjacka från upptaktsdagen så är det min. Jag glömde kvar den. Hälsningar Julius |
Stort TACK till alla inblandade i arrangemanget av vår traditionella Upptaktsdag. Det är alltid kul att vi kan göra en sådan för alla som vill vara med. Nu rullar säsongen igång! |