Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 5/5 - 11/5 |
---|
Hej, tillbaka från Finspång efter en fantastisk helg och har inte sovit så mycket så programmet blir kort och mer info kommer. Det är så kul att hänga med SIK på Tiomila, stort tack till alla löpare, ni som fixat och supportrar. Bästa resultat definitivt tiondeplatsen på Ungdomskaveln, näst bästa svenska lag och prisutdelning med plakett. I laget sprang Gustav, Linus, Bodil och Sofia. Jag ska läsa igenom resultaten och återkomma med mer analys och genomgång av hjältelopp i alla klasser. Nu har vi en vecka framför oss med Medel SM och Stafett SM i Karlstad till helgen. många löpare och fem stafettlag anmälda. På tisdag arrangerar vi Ungdomsserien i Ursvik ca 110 anmälda från SIK, Väsby, Lidingö, Solna och Kista SC. Skynda och anmäl till tävlingar nästa helg och efteranmälan till ungdomsserien senast idag söndag (alla ungdomar från Grönlingar till 16åringar kan vara med). Anmäl också för funktionärssysslor (Ungdomsserien, SCC, Järvastadsloppet, Sommarlägret). Mycket att hjälpa till med för alla. Veckans program Mån 5/5 Vilodag. Ingen styrka denna veckan. Tis 6/5 Ungdomsserien VitaVillan. Start från 18.30. Funktionärer samlas tidigare. NOTERA: ingen löpträning denna veckan Ons 7/5 för daglediga, Luffarligan Haninge SOKs klubbstuga. Start 10-12. Tors 8/5 Teknikträning. Ungdomsgrupper samling VitaVillan 17.30. Mer info om extern träning kommer Motionsorientering Ursvik som Solna anordnar. Start melllan 17 och 18.30. 9-11/5 Medel SM och stafett SM Karlstad. 10/5 Roslagshelg Lång, OK Roslagen. ordinarie anmälan idag söndag 4/5 11/5 Djurgårdmedeln, Kaknästornet. Ingår i StOF cupen. Viktig tävling för ungdomar 11/5 Roslagshelg Medel, OK Roslagen, ordinarie anmälan idag söndag 4/5 Nästa vecka viktig vecka med första SCC i Gamla stan 14/5 och arrangemang av Sommarlägret 17-18/5 på Kärsön. Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 4 maj, 21:45 |
Svar (8 st) |
---|
Kartor från 10-mila kommer att finnas i Vita Villan från och med imorgon måndag. |
Inför SCC i maj... Alla to m HD20 och alla över HD80 kan springa tävlingen utan tydlig motprestation. Grundregel! "Jobba vid ett arrangemang - springa vid två". Till sist! Kom ihåg att anmälan är en vecka innan varje tävling. Första etappen ska ska anmäld senast 7 maj! |
Hej alla barn o ungdomar som skall springa ungdomsserien ikväll! Jag kommer vara vid vita villan från kl 18:00 ikväll ifall ni behöver köpa en snygg SIK-tröja att springa i. Hälsningar //Anna-Clara |
glöm inte: ordinarie anmälan SCC etapp 1 i Gamla Stan idag onsdag 7/5 |
Glöm inte att ta med en klubbflagga till SM mm! Jag tar med en till Roslagshelg (Lö+Sö) Lycka till på SM! |
Jag tänkte ta med en stor och liten flagga till SM. Hämtar i VV imorgon bitti. |
koppla på liveresultaten och följ våra löpare på SM medel, kval idag fredag. H20/D20 (Wille, Maja, Ingrid) startar mellan 14 och 15. H18/D18 (Noel, Botvid, Emily, Molly, Alice, Selma) startar mellan 17 och 18. |
Spännande på lördag, Alice och Ingrid i A final och 4 löpsre i B finall. Heja!!!!! |