Forum
TillbakaPlastfickor säsongen 2025 och lite annat |
---|
Hej! Alla som vill ha sprillans nya kartplastfickor kan lägga arrangemang med start hemma hos mig. Skämt åsido. Vi har nu 80 kg färsk plast fördelade på 6000 st A4 och 1000 st A3. De senare än påtänkta att förbrukas främst vid våra tävlingar 23-24 aug. Jag har i alla fall en trave plast hemma hos mig. Jag tänkte först att detta är ett skojsamt inlägg med en bild på en massa paket, men det kanske blir en mer seriös avdelning på hemsidan - istället för att dela bilder via någons Google Drive - där vi kan dokumentera vilken utrustning som SIK har och som vi varaktigt använder (Sportident, OCAD och annat) men även förbrukningsprylar (vad för slags papper, plastfickor osv) som tar slut någon gång, och som återkommande behöver införskaffas - och allt ihop med instruktioner, lathundar och allmänt bra tips. En tanke är att använda sig av QR-koder såsom redan finns i "skrivarrummet" i Vita Villan för att snabbt kunna hitta mer info. Mer tips om bättre idéer om ovanstående får gärna skrivas i denna tråd. Hoppas det i sådant fall inte skräpar ned forumet, annars kan ni maila direkt till mig. https://drive.google.com/drive/folders/1BuXWx_5EdgKQdk4VQAnj6SRD8_1irfol?usp=sharing MagnusA 9 maj, 09:43 |
Svar (0 st) |
---|