Forum
TillbakaProvlöpning inför Augustitävlingarna nu på Torsdag 3:e Juni kl 18 |
---|
Hej På Torsdag 3:e Juni kl 18 går det att provlöpa några av banorna inför våra Augustitävlingar 23-24/8. SIK har bestämt att ungdomar upp tom 20 får springa tävlingarna. Vuxna får inte springa tävlingarna. De som är med och provlöper får inte springa tävlingarna. Samling 3/7 kl 18 norr om Lövsättra vid västra parkeringen se nedan länk: https://maps.app.goo.gl/uCJT6DHTXzB1XrG68 Anmälan för karta och ev skjuts senast Onsdag kl 17 här på forumet i denna tråd. Medtag egen plastficka 1 A3 resp 1 A4. Banor att välja på: H16 Medel 3.2 km H21 Medel 4.6km H50 Medel 3.9km D21 Medel 3.6km H20 Lång 8.7km Det sitter små skärmar eller orange snitslar ute. Frågor, skriv här eller kontakta Fredrik J 076-115 36 MVH Banläggarteamet Fredrik J/ Ronny F Fredrik J 28 jun, 21:40 |
Svar (12 st) |
---|
076 115 36 42 |
3/7, dvs 3:e Juli och inget annat. |
Hej, jag springer gärna H50 medel. |
Jag springer gärna H21-banan eller H50 |
H50 då det är 7500-del |
Jag kan köra en H16. |
Jag är på. Kan ta vad som :) |
Kan tänka mig springa en medel-bana, men har bara möjlighet att göra det tidigare på dagen, senast kl 13. Någon mer som kan/vill springa tidigare? Vore kul med sällskap |
Jag kan springa H21-medeln! |
Jajja och Anna B kommer, Tex H50 Medel/D21Medel |
En del har också sagt att de förmodligen kör vid annat tillfälle (Johan A, Anders T, Stefan H, Karolina H), till dessa kommer jag alltså dela kart-pdfer. Och iom att de kör vid annat tillfälle så kan det vara så att det endast sitter snitslar ute. Jajja och Anna B önskade köra någon av långbanorna vid ett senare tillfälle (till dessa delar jag också kart-pdfer). |
@Tina, jag delar en kart-pdf till dig så kan du åka ut när du har möjlighet. @ Alla, det vi som banläggare vill få återkoppling på är förstås generella känslan av banan. Som vanligt så har vi fått jämka banorna och förhålla oss till en mängd saker såsom granbarkborreangripna träd - förbudsområden etc. Vi vill också få veta om något är knas, tex kontrollplacering, om kartan stämmer dåligt (framför allt nära kontrollerna) etc. Bra för oss är också att få veta vilken km-tid ni bedömmer att ni kan springa på om det hade varit riktig tävling så vi kan få ett hum om att banlängderna stämmer någorlunda. |