Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan (6/10 - 12/10) |
---|
Hej, Nu satsar vi mot veckans höjdpunkt 25manna!! Men först lite hyllningar från helgen. Grattis Alice till landslagsdebut och fina insatser i Skottland. Hoppas vi får en kort rapport här om hur det var. Grattis alla KM vinnare. Jag ber Janne sammanfatta titlarna. Grattis Alice Slars till segern i StOF cupen D16. Mycket starkt och visar på en jämn hög kvalitet över hela året. Också grattis till Lilly tvåa , Saga trea och Ida fyra i D14. I D16 hade vi fyra tjejer topp 10 och i H16 var Folke 6a och Linus 9a. Och i H14 ett gäng 13 åringar med poäng som säkert kommer i topp nästa år. På lördag 25manna. Läs nyheter som dom kommer på hemsidan och här på forum . Lagen kommer på tisdag eller onsdag, Behövs fortfarande reserver så om du vet någon låt mig veta. Denna veckan massor av träningar som ni kan se nedan. Veckans program Mån 6/10 19.00, Styrka, utomhus (eller inne) vid Vita Villan. Ta med matta och gummiband om ni har. Tis 7/10 Löpträning VitaVillan 18.15. Skogskul samling 18.15 VitaVillan Möjlighet att snacka 25manna med Bengt före träningen. Ons 8/10 Luffarligan Rudan (Haninges stuga) för daglediga, start 10-12. Tors 9/10 17.30 VitaVillan. Teknikträning för grupper och Grönlingar. Kom i tid eftersom det hinner mörkna. Ta med kartlyse/pannlampa Info om extern teknikträning kommer. Dagtid arrangerar vi Skol OL Fre 10/10 Frivilliga behövs dagtid så att vi kan bygga upp tält på våra vindskyddsplatser på 25manna. Hör av er till Bengt eller Janne. Lör 11/10 4 lag, start 09.00 och sista målgång för våra lag vid femtiden. Info om samlingstider kommer under veckan. Notera att det är långt från parkering och att Pendeltåget kan vara smidigaste alternativet. Sön 12/10 25manna medeln. Stor tävling med bra startfält. Anmäl er senast söndag 5/10. Kolla också gärna in våra Instagramsida. Lär finnas massor av uppdateringar från tävlingar och träningar där. Dags att tänka över Daladubbeln 25-26 okt. Söker du lagkompis? Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 5 okt, 19:51 |
Svar (6 st) |
---|
Korrigering av Bengts inlägg. I STOFcupen D16 hade vi 5 tjejer på 10-i -topplistan. |
Det var många cuper och annat som avgjordes idag på Gålö. Summering av Stockholms elitpris 2025 D18 1. Alice Hellberg, 4 Molly Boman därefter SIK.are på 14, 18, 19 och 29 plats. D20 7. Maja Falk, 8. Ingrid Johansson H18 6, Noel Hellberg, 7. Botvid Simonsson H20 12. Wilhelm Grönqvist |
Medel KM Sundbybergs IK 2025-10-05 D14 1. Lilly Slars Paulsson, 2. Saga Hellberg, 3. Vera Sundberg (6 startande) D16 1. Alice Slars Paulsson, 2. Sofia DellÓrto, 3. Bodil Johansson (8 Startande) D18 1. Molly Boman, 2. Selma Sundberg, 3. Astrid Kraft (4 startande) D45 1. Karolina Hellberg, 2. Annika Lundström, 3. Tina Näsman Landh (7 startande) D55 1. Anna Bogren, 2. Liselott Kihl, 3. Cecilia Westström (3 startande) H14 1. Henrik Henningsson, 2. Joar Persson (2 startande) H21 1. Rasmus Kihl, 2. Karl Swalander (2 startande) H45 1. Fredrik Johansson, 2. Anders Tillegård, 3. Ronny Falk (6 startande) H55 1. Ronny Nordgren, 2. Lennart Swahn, 3. Jan-Olof Bogren (7 startande) H65 1. Jan Kihl, 2. Göran Doyle (2 startande) Rätta mig om jag missat något! Tack för ni var med! Stort GRATTIS till alla klubbmästare över medeldistans. |
MÅNDAG kl 19, Milot INOMHUSPREMIÄR för styrkan! Var redo för styrka, balans å rörlighet där vi jobbar en del utan skor. Ta med gummiband om du har å matta om du önskar. Hoppas vi ses! |
TISDAG vi stärker oss själva med härliga 4x4 min (aktiv vila, alltså lugn jogg). Samling VV 18.15 eller 5 minuter senare vid Vargklyftan Skogskul kör också som vanligt. samling 18.15 VV. |
Påminner om sista dag för anmälan till Daladubbelnresan idag - se separat tråd och gå in och anmäl på klubbens aktiviteter. /Anette |