Forum
Tillbaka| Söndag 25/1 Långpass Ängsjö |
|---|
|
Söndag 25/1 Långpass Ängsjö - Hemvändarpass. Klassiskt långpass i grupp. Underlag är mestadels skog/stig. De längre banorna som går ut på Stäksön har 1+1km asfalttransport. Samling ca kl 10 på Ängsjö parkeringen (koordinater 59.501777°N 17.812367°E) Avlöp kl 10:10. Banor (Alla banor har format A3/skala 1:7500): A-14.8km B-11.8km C-9.9km D-8.1km E-6.4km Medtag egen A3-plastficka. Anmäl senast fredag kväll 23/1 för karta. Vid anmälan ange antal och vilken bana som ni önskar. Alla banor går förstås att korta ner. Kontrollmarkeringar saknas/inget är utsatt. Efter träningen så går det utmärkt att byta om/duscha (kostar 50SEK) och/eller ta en social fika på Ängsjö friluftsbad. EV frågor hör av er Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 19 jan, 09:25 |
| Svar (18 st) |
|---|
|
Låter kul! Vi tar 1st A och 2st C |
| Kul initiativ! Vi tar 1 st A och 2 st B tack. |
| Bana A,B och C går ut på Stäksön. För den som vill springa 5-8 km men som ändå vill ut på Stäksön går det att ta en bil ner och parkera vid Stäksbron. Och då kan ni skriva det på forumet så fixar jag kartor efter det. |
| Trevligt. Vill gärna ha en C. |
| Kul, jag och Julius kommer. En A och en C tack! |
| Vi tar gärna 3 st alternativ B tack. |
| Saga och jag promenerar gärna på kortaste banan, E. Tack! |
| Låter kul! Jag tar gärna en A bana digitalt om det går. |
| Vi tar gärna karta digitalt om det är möjligt. Behöver vi välja så blir bana B bra. Tackar! |
| Hej! En B och en C till Sofia och mig. Tack! |
| Fyra A (Folke,Fredrik) försöker köra hela, Bodil kommer nog korta av. Emma planerar kör rundan ute på Stäksön och tar en bil ner till Stäksbron. |
| Vill gärna ha tre kartor utskrivna över Stäksön och en pdf över C om det är ok. Tack! |
| Glömde skriva. Det går även bra att skicka med lite dryck eller extra energi med i bilen som går ned till Stäksbron. |
| Jag tar gärna en C. Om jag inte hinner ut söndag så tar jag kartan och springer en annan dag nästa vecka |
| Två C, en E och en promenad Stäksön tack! |
| Och som minneslapp, en bana C till mig. |
| Kartor printade, digitala underlag distribuerade. Det finns någon extra karta ifall någon mer vill med. Ses imorgon |
| Stort tack Fredrik och tack alla för trevligt sällskap och tack Julius för Haribo |