Forum
Tillbaka| Spontanträning Lördag 24/1 Kärsön |
|---|
|
Hej Vi har fått möjlighet att köra några OL-intervall pass på lördagar i vinter ihop med IFK Lidingös elitgäng. Detta har Karolina redan aviserat för er i SIK elitmiljön. Det första tillfället är nu på Lördag 24/1 på Kärsön. Vi vill att folk prioriterar Söndagens långpass den 25/1 i första hand. Denna träning ska ses som ett möjligt extra pass och få lite extra sparring av IFK Lidingös elitgäng. Samling: Parkering vid Brostugan ute på Kärsön Lördag 24/1 kl 10:00 Banläggare: Oliver Liwång IFK Lidingö. Bana: 6 st intervaller á ca 1,4km, totallängd 8,3km. Avkortningsmöjlighet: 4 st intervaller á ca 1,4km, totallängd 5,5km. Banor finns i skala 1:10 000 och 1:7500. Kontrollmarkering: Orangea snitslar, startpunkter är inte markerade med snitslar." För den som önskar köra skriv här på Forumet så kan jag distribuera kart-pdfer och egen printning. Om det absolut inte går, kan jag ev bistå med att printa kartor sent fredag kväll och ni får hämta dessa i VV. Oklart i skrivande stund om någon av oss Johanssons åker på detta passet. Oliver ville gärna ha förvarning om hur många som kommer. Fredrik J 076-115 3642 TRUNK (gm Fredrik J) 21 jan, 13:24 |
| Svar (6 st) |
|---|
| Jag är gärna med på ett extrapass. Vill ju ha 7500 om det går så det beror på kartfil om jag kan skriva själv på A4 eller inte. |
| Kul! Jag vill vara med och springa. Jag tar 1:10 000 |
| Jag, Alice och Ida planerar att vara med. Vi skriver ut kartor själva. |
| Jag tar gärna en karta i 1:10000, |
|
Folke vill vara med. Ev åker jag själv med och springer. |
| Kan ej denna vecka, men gärna de kommande! |