Forum
TillbakaTeknikträning Torsdag 21April på extern karta inom NVklubbarnas träningssamarbete |
---|
Hej Nu på torsdag 21 April kör ena gänget teknikträning på extern karta ute i Täby vid skavlöten. För ungdomarna, kolla med eran resp ungdomstränare vad som gäller. Det kommer också vara träning i Ursvik. För vuxna nybörjare som deltager på nybörjarkursen som Johan A håller i gäller träning i Ursvik. PM Teknikträning Skavlöten. Banläggare Lennart Swanh SIK. Träningsmoment Kurvbild Parkering: Samling Skavlötens parkering kl 1745 (Eller från Ursvik kl 1730). Kom i tid! https://goo.gl/maps/vb13snCXJD5PWWHN8 Start: Ca 300 från parkeringen. Beskrivning: Karta reducerad till brunbild men med branter, öppna områden och större vägar. Fyra slingor från samma start/mål finns att välja på, där slinga D ska vara en lite enklare kurvbilds-bana Banorna finns även för utskrift på vanlig karta: A: 3,2 km B: 2,1 km C: 2,1 km D: 2,8 km, lite enklare kurvbilds-bana. Alla i skala 1:7500, A4-format. Obs! Två slingor per karta. A+B resp C+D. För de som tror att de springer minst slingor tänker jag printa på bägge sidorna. Vänligen ange vad som önskas i denna tråd. Obs Anmäl gärna innan kl 12 imorgon Torsdag, så jag hinner printa kartor. Ta gärna med egen A4-plastficka. Anmäl också om ni önskar skjuts från Ursvik får vi försöka lösa detta. Livelox kommer finnas. MVH TRUNK (gm Fredrik J) 076-115 6 42 TRUNK (gm Fredrik J) 20 apr 2022 |
Svar (10 st) |
---|
A,B,C siktar jag på |
1st C+D tack! |
Vad händer med de "extern-träningar" som inte används för gemensam klubbträning(det borde väl vara uppe i ca nr 6 nu)? Vore det inte bra om de hamnade här på hemsidan någonstans? Känns lite onödigt om de inte utnyttjas! |
Esther tar gärna en C+D. Johan kör och har lediga platser i bilen. |
Egon kommer. A, B, C tack. Han o Alve behöver skjuts från Ursvik. |
Irma och jag kommer. Vi tar båda c+d och om det går även samma slingor på vanlig karta. |
A+B+C tack! |
Här önskas fyra stycken A+B-kartor och fyra stycken C+D-kartor (Stefan, Noel, Alice, Saga, Ida och Erik). Tack! |
ABC för Botvid tack! |
Behöver skjuts från och till MG. Såg inte förrän nu att man skulle välja slingor. Tar de som finns tillgängliga. |