Forum
TillbakaTeknikträning Lördag 28 Maj |
---|
Hej I avsaknad av tävlingar på nära håll, så tänkte vi ist köra en teknikträning nu till helgen. Exakta detaljerna är inte klara ännu. Lördag 28 Maj, samling i Kårsta kl 10. Återkommer om exakt samlingspunkt men blir nog centralt i Kårsta. Badmöjligheter i Bergsjön efter för den vågade. Övning blir någon form av skogsintervaller förmodligen med skärmar uthängda. Anmäl i denna tråd för karta senast Torsdag 26/5 kl 18 men gärna tidigare. Anmäl också ev behov av skjuts. Ta gärna med egen plastficka! Frågor: snacka med mig eller Bengt MVH Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 24 maj 2022 |
Svar (14 st) |
---|
Detta låter roligt och hade gärna varit med men är tyvärr bortrest. Tar gärna en karta på mail om möjligt. |
Vi kommer alla fem, Johanssons |
Kul! Jag kommer. |
Liselott och jag kommer. |
Kårsta är fint, jag kommer. |
Jag, Alice, Saga och Ida är gärna med. |
Jag och Selma kommer. |
Om möjligt vill Rasmus gärna ha en karta! /Liselott |
Det är lugnt, ni kan anmäla er till kl 10 imorgon förmiddag när jag trycker kartor. |
Samling vid skolan kl 10 http://goo.gl/maps/o5eRJiPcSKoHjPh97 |
Går det att få en karta på fil? Vi fyra vill gärna vara med men jag missade anmälan i tid. /Anette |
Jag har kartor till er också. Välkomna |
Tack Bengt och Fredrik för en bra träning (som alltid). Extra lyxigt med skärmar. Sedan blir jag imponerad av våra ungdomar som ger sig i kast med så här svåra banor. |
Stort TACK för en bra träning. |