Forum
TillbakaTeknikträning Torsdag 9 Juni Silverdal |
---|
Hej Nu på torsdag 9Juni är det tänkt att vi inte har någon ledarledd träning i Ursvik. Vi i TRUNK tycker att så många så möjligt och speciellt ungdomarna skall ta chansen att åka på teknikträningen i Silverdal istället (inom NVklubbssamarbetet Extern Karta). I Ursvik arrangerar SIK MotionsOL och självklart kan den som vill springa där istället men utan någon ledare på plats. För teknikträningen är det samling i Silverdal vid kl 1730 torsdag 9 Juni. Koordinater 59.409124, 17.978869 https://goo.gl/maps/4C1kDgv2njsjLEct5 Parkering rekommenderas vid Tegelhagens skola där det finns ett begränsat antal platser. I övrigt hänvisas till att parkera inom området, men observera att det inte finns så gott om möjligheter. Cykel är ett bra alternativ. Fullständigt PM för träningen finns på nedan länk: https://www.dropbox.com/scl/fo/l8nfwwshuydrdtg0002pn/h?dl=0&rlkey=nj7nmdw9lmzfp8totutc3epyz Anmäl i denna tråd för karta senast onsdag kväll kl18 , och ev skjutsbehov. Medtag egen A4-ficka. TRUNK (gm Fredrik J 076-115 36 42) TRUNK (gm Fredrik J) 6 jun 2022 |
Svar (21 st) |
---|
Folke och Fredrik kommer |
Maria, Alice och Lilly kommer. Vi tipsar även om att det går bra att parkera vid Edsvikens Förskola på Mullevägen 3 eller nere vid båtklubben (Edsviksvägen) |
Vi kommer 3 pers |
Vi kommer två personer (jag och Sofia) |
Alice, Ida, Saga, Noel och Stefan kommer. |
Jonatan, Daniel och Astrid kommer |
Jag kommer! Skjuts skulle uppskattas :) |
Jag kommer! Jag tror att jag cyklar. |
Botvid o jag kommer |
Primus kommer |
Jag kommer om det går att få karta trots lite sent svar. Jag tror också att jag cyklar. |
Ellen och Peter kommer om det fortfarande går att få karta trots att vi anmäler för sent. |
Alla som anmält sig får karta. Printar dessutom något fåtal extra. Är det någon som tar bil ut och har möjlighet att plocka upp Alfred vid MG vid ca kl 17-1710? Folke och jag tänkte cykla direkt ut. |
Maja, Nova, Tuva kommer. |
Ev kommer även Emma med. |
Tillägg: samling vid parkeringen (vid de angivna koordinaterna) kl 1730, Eller vid målet kl 1740 för de som vill komma dit direkt. Se länken med PM för karta. Kommer man senare än 1730, får man själv orientera sig till målet. MVH Fredrik J |
Alfred cyklar ut. Ronny, Jag printar kartor till Tuva, Maja och Nova också. |
Om jag hinner så kommer jag också och hoppas det finns en karta över |
@Ronny N, det är lugnt. Jag har karta även till dig. |
Vilken trevlig kväll det blev, så kul med OL-intervaller och många gröna i olika åldrar - tack Fredrik! |
Tack för bra fixad träning Fredrik, |