Forum
TillbakaHjälp på Motions OL 16/9 |
---|
Torsdag nästa vecka är det sista Motions OL innan sommaruppehåll. Vi skulle behöva hjälp från 2-3 st (förutom Kurt som redan anmält sig som frivillig) för utsättning samt 2-3 st för inplockning. Några som är kvar i stan och kan hjälpa till? Svara här eller direkt till mig på 073-9348129. Tack!! Frida Oliv 9 jun 2022 |
Svar (10 st) |
---|
Jag kan sätta ut kontroller! |
Jag kan plocka in |
Jag kan hjälpa till att plocka in. |
Jag kan hjälpa till och plocka kontroll |
Tack alla som erbjudit sin hjälp med MotionsOL! Jag skulle dock gärna ha ytterligare några utsättare. Finns det några skollediga ungdomar som kan tänka sig en löptur på torsdag? Svårare kontrollplatser kommer vara markerade med snitsel och glass utlovas efter utfört uppdrag. Nuvarande bemanning är: Utsättning: Kurt M, Janne K, (+Frida O). IT: Annette D och Mårten S Rigga/bemanna tält: Maria R, Svenne, Frida Inplock: Johan S, Göran J, Ove W, Johan O, ev Johan A, Maria R |
Jag kan hjälpa till att sätta ut. |
Utsättning av kontroller: Jag har fått lite problem. Kollat med Kurt om att starta kl 13.00. Okej för dig, Ronny? |
Tack Ronny! Vi ses kl13 och kommer Ronny senare är det bara att höra av sig då (073-9348129). Tältriggning runt 16-tiden. Inplock lite innan kl 20. |
13 blir bra |
Jag och Ellen hjälper gärna till med att plocka in kontroller om det fortfarande behövs! |