Forum
TillbakaSprint-KM resultat 2022-06-11 |
---|
Årets KM i sprintorientering är avgjort. Här redovisas endast segrarna i varje klass och endast de klasser med minst två startande (för att räknas som KM). D12 Saga Hellberg D14 Alice Hellberg D20 Tuva Falk D21 Tove Sundh D40 Anna-Clara Wistedt D50 Liselott Kihl H12 William Lindelöf H14 Linus Danielsson H16 Noel Hellberg H20 Wilhelm Grönkvist H40 Johan Andersson H50 Jan-Olof Bogren H60 Jan Kihl H70 Ebbe Adolfsson Att notera: I D20 saknas Kajsa Bogrens resultat, Eleonora har överklagat beslutet. Stort GRATTIS till alla KM segrare. Jan Kihl 11 jun 2022 |
Svar (6 st) |
---|
Ronny N i H21? |
Kajsa glömde sin SI-pinne hemma så hon hyrde en av Sigtuna. Det verkar som de misslyckats med att uppdatera systemet med det. Jag mailade dem i lördags om felet men har inte fått något svar ännu. Enligt resultatlappen hade hon tiden 17:52. |
@ansgar Jag lånade ut min pinne till Kristoffer i H21 men de verkar inte ha uppdaterat det i sitt system ;-) |
Nu har Sigtuna lagt in Kajsa i resultatlistan, dock så saknas det sträcktider. |
Som jag undrade var Kajsas resultat tog vägen.... Nu vet jag! Kristoffer behöver väl "stämpla" ut eller nåt. Han ligger bra till för en KM-seger. |
Korrigering: KM-segrare D20 Kajsa Bogren |