Forum
TillbakaTårt KM 6 decdmber |
---|
Tisdag 6 december kör vi tårt KM. Börja provbaka redan ikväll så att ni har ett vinnande bidrag på tisdag kväll. Det blir prisutdelning för KM och utdelning av årets buffar till ungdomarna. VI börjar med en orienteringsaktivitet utomhus. OBS. samling redan 17.30! därefer fortsätter vi med tårt-KM, fika och prisutdelning i motionsgården. Anmäl här via forumet om ni vill vara med, senast måndag kväll. VI ses på tisdag Bengt Bengt Svensson 4 dec 2022 |
Svar (17 st) |
---|
Vi kommer alla fyra - sannolikt med ett tävlingsbidrag och med ett födelsedagsbarn som vill sitta i juryn. /Anette |
Noel, Alice, Saga och Ida vill vara med på träningen och hoppas få till ett bidrag till tårt-KM. |
Bodil, Folke och Ingrid kommer och vill träna. Troligen utan tårta. |
Gustav är med och tränar. Eventuellt Julius (just nu snuvig). 2 alt. 3 kommer med till motionsgården. Måste det vara en tårta? |
Vi tar med tårta. Jag, Alice och Lilly är med på träningen. Oscar ansluter till tårtmomentet. |
Betty P deltar, utan tårta. |
Elis och Ester kommer men utan tårta. Jag är själv bortrest så de kommer på egen hand denna gång. |
Jag, Stella och Cornelia vill träna. Högst osäkert om det blir tårtbidrag.... |
Kommer förbi till tårt-km, förhoppningsvis med tårta :) |
Ellen kommer på träningen men har tyvärr inte med sig någon tårta. |
Ser ut som lite underskott på tårtor... Botvid och jag kommer - något tårtlikt ska vi väl kunna joxa ihop :-) |
Alicia kommer på träningen, utan tårta |
Vi kommer alla 4 och tar med oss ett bidrag. |
Maja och Nova är med på träningen. Tyvärr ingen tårta. |
Vi kommer 4 stycken och har med förhoppningsvis ätbart tävlingsbidrag. |
Egon o Alve kommer på träningen. Eventuellt blir det ett tävlingsbidrag. |
För övning, glöm inte SI pinne och pannlampa. |