Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 4/11 - 10/11 |
---|
Hej, Hoppas ni har haft ett skönt höstlov medn vila och träning. Många klubbbmedlemmar har sprungit tävlingar i Värmland, Huddinge och Toscana. Kan man få en kort rapport från Toscana? Nu kör vi igång med massor av aktiviteter, missa inte soppa efter träningen tisdag och ungdomar att anmäla er till Nordcup på lördag i Rotebro (senast tisdag). På onsdag arrangerar vi Luffarligan från Brotorpshallen. Janne K fixar arrangörsgänget och andra daglediga får komma och springa. Veckans program Mån 4/11 19.00 Milot, styrketräningen inomhus. Ta med matta och gummiband. Tis 5/11 Löpträning från VitaVillan 18.15. Efter träningen bjuder Trivsel på soppa i VitaVillan. Kom allihop och kör igång vinterträningen nu (om det blir många kör jag även en yngre-grupp). Ons 6/11 Luffarligan för daglediga, Brotorpshallen. Start mellan 10 och 12. Arrangörer hör av sig till Jan K. Tors 7/11 Träning med pannlampa VitaVillan 17.30. Lörd 9/11 Nordcup #2 Rotebro. Vi hoppas på alla ungdomar vill vara med. Anmäl senast tisdag 5/11. Vi fixar skugga och skjuts om det behövs. https://eventor.orientering.se/Events/Show/51982 Tullinges hösttävling medel, Tunaskolan Tumba (ordinarie anmälan 3/11) Sönd 10/11 Tullinges hösttävling lång, Tunaskolan Tumba (ordinarie anmälan 3/11) 8-10/11 O-event Borås. tre sprinttävlingar under helgen. Ett stort gäng från SIK är med. Nästa vecka full fart igen . Säsongstart för StockHolm By Night (SBN) 13/11. ordinarie anmälan 6/11. Nordcup #3 lördag 16e. Det finns ett prel program för vintern på nyhetsssidan, kan säkert bli ändringar men ger ändå lite ideer om vad vi kommer att göra. Nu kör vi Bengt Bengt 3 nov 2024 |
Svar (8 st) |
---|
och en sak till, idag 3/11 sista dag för anmälan till Oringen till rabatterat pris. Sist jag kollade 62 anmälda från SIK |
Gällande Luffarligan 6/11. Arrangerande medlemmar får information via mail. Övriga kan springa! Start mellan 10.00 och 12.30! Välkomna! |
MÅNDAG 19.00 styrka i Milot. Jag är vikarie idag och leder övningarna. Ta gärna med gummiband och matta. Bengt |
Godmorgon! Nu bygger vi grunden för ett starkt 2025. Ikväll mixade backar på elljusspåret. Efteråt soppa tillsammans i Vita villan. Ses! |
För er som hänger på till Borås i helgen är starttider nu publicerade - efteranmälan senast torsdag 15.00. Vi som sover på hårt underlag bor på Sven Erikssonskolan. Vi har en plats över, på grund av ett återbud, som jag inte kunnat avboka, så känner någon att de vill hänga med så är man välkommen. (Går säkert att ordna någon extra plats till också.) Jag har anmält indikativa mattider till frukost lördag 8.30-9.00, middag lördag 20.00-20.30 (matsalen stänger 21.00, och badet stänger 20.00) och frukost söndag 7.30-8.00. Vi hjälps åt att tömma och städa klassrummen efter frukost på söndag. Badet är öppet 17-20. /Anette |
Luffarligan 6 november! Väldigt stort intresse för vår tävling. Vi lockade hela 251 deltagare till Ursvik och Göran Doyles banor. Exakt lika många som förra veckan. Enligt vissa uppgifter är det på 10-i-topplistan över flest deltagare vid Luffarligan de 10 senaste åren. Stort TACK till alla som hjälpte till med ett lyckosamt genomförande. Till sist så ger det ett gott tillskott till sektionens ekonomi. |
TORSDAG Ladda lampan. Vi kör pannlampslöpning på Xtremespåret. Vi delar in oss i grupper efter förmåga. 17.30 VitaVillan |
Ingen flagga till novembertävlingarna. Men jag hoppas att det kommer med till Nordcupen. |