Forum
TillbakaMedhjälpare till Sumpnatta 21 mars |
---|
Vi arrangerar Sumpnatta 21 mars från Brotorpshallen. Även om det mest sköts av vårt äldre garde så kommer vi att behöva mer hjälp under själva tävlingen. Exempel på uppgifter nedan. Parkering, Start, Kontrollutsättning, Inplockning, Provlöpning, Serveringen Anmäl här i tråden om du kan hjälpa till med något. Tack på förhand! Jan Kihl 3 mar, 16:18 |
Svar (13 st) |
---|
Annika Carlsson hjälper till i serveringen och Åke Linderoth vid parkeringen. Men vi behöver fler... |
Jag kan hjälpa till |
Jag kan hjälpa till som funktionär. Helst inte parkering. |
Jag kan hjälp till i starten eller serveringen |
Jag kan hjälpa till i markan |
Stort TACK för att ni hjälper till - status 10 mars se nedan. Markan: Marita, Jörgen, Annika och Sissel = Full täckning! Starten: Börje, John, Helena P, Sture, Anna-Clara, Gunilla = Full täckning! Parkering: Peter, Åke, Gunilla (vidare till starten) = Full täckning! Kontroller ut: Göran D, Jan F, Marita, Börje B, Jan K, Ronny N - gärna någon till. Utsättning sker i dagsljus. Admin: Magnus A, Karin och Daniel K, Kurt M = full täckning! Saknas en eller två provlöpare som kollar och väcker kontroller innan första start. Kontroller in: Göran D, Marita, John Ö, Ronny N? - gärna några till.... Omklädning + resurs: Hans-Erik |
Jag kan plocka in kontroller 😃 |
Jag saknar fortfarande provlöpare inför Sumpnatta. Det är hela 39 kontroller så det räcker inte med en eller två. Sedan vore det skönt med någon till som plockar in kontrollerna efter tävlingen. Det verkar bli en relativt varm och skön kväll. |
Hej igen! Nu har jag tre "provlöpare", Ronny N, Ingrid och Rasmus. Återkommer imorgon med information om planering mm fram t o m fredag. |
Jag kan plocka in. |
Senaste nytt kring Sumpnatta! Ca 160 anmälda + efteranmälda imorgon samt öppna banor på fredag. Bra nivå! Kartor tryckta idag. kartplock imorgon. Personalplan enligt nedan. Tävlingsledning Jan Kihl Tävlingskontroll Ulf Hansson Banläggning Sven Edvardsson Bankontroll Ronny Falk / Fredrik Johansson Start Börje Wahlgren, John Östlund, Helena Pepa,Sture Jonstad, Anna-Clara Wistedt, Gunilla Rudander Kontrollutsättning Göran Doyle, Jan Falk, Marita Samuelsson, Börje Borgström, Jan Kihl, Ronny Nordgren Inplockning Göran Doyle, Marita Samuelsson, John Östlund, Pär Lundqvist, Fredrik Johansson, Lennart Swahn Reserver: Sven Edvardsson, Jan Falk (lördag fm) Provlöpare Ronny Nordgren, Ingrid Johansson, Rasmus Kihl Mål Jan Falk Administration Magnus Asplund Karin och Daniel Kraft, Kurt Maxé Servering Jörgen Ahlqvist, Marita Samuelsson, Annika Carlsson, Sissel Widehag (Margareta Ahlqvist köper in) Parkering Peter Sundh, Åke Linderoth, Gunilla Rudander Tack för att du ställer upp och hjälper till. Återkommer med samlingstider för de olika delarna. |
För att informationen ska bli komplett så kommer här kopia på utskickat mail till alla nedan. Samlingstider Start Börje Wahlgren, John Östlund, Helena Pepa Sture Jonstad, Anna-Clara Wistedt, Gunilla Rudander (komma lite senare efter starten på P) Samling Brotorpshallen kl. 17.45 Kontrollutsättning Göran Doyle, Jan Falk, Marita Samuelsson, Börje Borgström, Jan Kihl, Ronny Nordgren (Kontrollerna märkt med orange-blå snitsel, ta med SI-pinne för kontroll/start av enhet.) Samling Vita Villan kl 15.00 – 15.30 Inplockning Göran Doyle, Marita Samuelsson, John Östlund, Pär Lundqvist, Fredrik Johansson, Lennart Swahn Reserver: Sven Edvardsson, Jan Falk (lördag fm) Samling Brotorpshallen kl. 21.30 Provlöpare Ronny Nordgren, Ingrid Johansson, Rasmus Kihl Samling Brotorpshallen kl. 17.30 – medtag pannlampa Mål Jan Falk Samling vid målet kl. 19.00 Administration Magnus Asplund Karin och Daniel Kraft, Kurt Maxé Samling Brotorpshallen kl. 17.00 Servering Jörgen Ahlqvist, Marita Samuelsson, Annika Carlsson, Sissel Widehag (Margareta Ahlqvist köper in) Samling Brotorpshallen kl. 17.45 Parkering Peter Sundh, Åke Linderoth, Gunilla Rudander Samling Brotorpshallen kl. 17.30 Frågor? Alla frågor är okej – ställ dom till mig... Jag finns på 070 515 2883 Tack för att du ställer upp! |
Stort TACK till alla som hjälpte till med kvällens Sumpnatta. Tillsammans fixar vi det mesta. Återkommer med mer information och annat senare. |