Forum
TillbakaTeknikträning extern karta, torsdag 27/3 |
---|
Anmäl här i tråden senast tisdag kl 17 för utskriven karta. Ange önskad bana och skala. Meddela i tråden om du behöver skjuts eller om du har plats över i bilen. Samling Kl 17:45 Parkering Exerman Hersby https://maps.app.goo.gl/LQmqexDxAnJASALV6 Via avfart Karby/Brottby, Vallentuna och vidare förbi Össeby Garns Kyrka. Banor Svart: 5,9 km 1:7500 (A3) eller 1:10 000 (A4) Svart kort: 4,9 km 1:7500 (A3) eller 1:10 000 (A4) Orange: 3,1 km 1:7500 (A4) Kontroller Markerade med gul-röda snitslar med reflex. Startplats Gemensam uppvärmning till start 800 m från samlingsplats. OBS! Bromsebyvägen västerut samt terrängen runtom är avlyst för träning. Avlysningen är markerad som förbjudet område på kartan. Övning Vi övar på vår OL-teknik i hög fart. Håll fokus på vägval, generalisering och riktning. Svart: Individuella OL-intervaller - en vanlig bana uppdelad i ett antal intervaller. Intervallen avslutas vid grön kontroll, varifrån man joggar till nästa startpunkt i lugn takt. Orange: Parövning för ökad trygghet, då terrängen är krävande. Glöm inte kartlyse! Livelox: https://www.livelox.com/Events/Show/150985/Exerman-OL-intz Johan Andersson 23 mar, 22:50 |
Svar (19 st) |
---|
Önskar en svart kort: 4,9 km 1:7500 på mailen, eller lämna en i VV. Tack! |
En svart lång och två svarta kort. Alla tre i 1:7500 tack |
En svart lång 1:10 000 tack |
Önskar en karta svart kort 4,9 km 1:7500 på mail eller i mitt fack i Vita Villan. |
Vi önskar: 1 st svart kort 10000 1 st svart kort 7500 Tackar! |
1 st svart lång 1:10000 2 st svart kort 1:7500 Tack! |
Önskar en svart lång i 7500-del för att hämta upp i VV för löp tidigare på dagen om det går. |
En svart kort 1:7500. Önskar hämta kartan i Vita villan för att förhoppningsvis komma ut tidigare. |
En svart lång 1:10000 och en svart kort 1:7500 till Sofia och mig. Tack! |
Jag vill gärna ha en svart kort bana på mailen i 1:7500 om det går, tack! |
Hej, jag tar gärna en kort svart 1:7 500, gärna både i mail och vid samlingen :-) |
Vi önskar: 1 svart 5.9km A3/7500 (Fredrik) Och 1 likadan fast i A4/10000 (Folke). Tack för att du fixar Johan! |
Hej! Två korta svarta, gärna både mejl och utskrivna då vi inte är säkra att vi kommer loss till torsdag kväll. (Och isåfall hämtar vi gärna upp dem senare i VV.) Tack för fixandet, Johan! |
Jag tar en Svart tack. Vill någon åka med från Kungsholmen med omnejd har jag 4 platser |
Vi tar gärna Orange och Kort svart (7500 och 10000) på mail om det går, tack! |
Vi tar gärna svart kort (1:7500 och 1:10 000) på mejl, tack! |
Vi tar gärna orange och svart kort på mail. Tackar! |
En orange tack! |
Kartor printade till de som önskade, övriga får mail senare ikväll. Sven/Ronny/Lennart: Era kartor sitter på anslagstavlan ovanför skrivarna i VV. Jan K: din karta ligger i ditt fack i VV Jan L: era kartor ligger med i den bunt som åker med till träningen Alla printade kartor är plastade och namnmärkta. Ta inte någon annans :) Det finns ett fåtal extra printade om någon vill byta på torsdag. Maria tar med kartorna till träningen, stort tack för det! Mvh Johan A |