Forum
TillbakaCity Cup och klubbens Sportident-utrustning |
---|
Hej! City Cup arrangeras med tre deltävlingar den 14, 21, 27 maj (onsdag-onsdag-tisdag). VIKTIGT angående vår Sportident-utrustning: SIK kommer att låna ut merparten av klubbens SI-utrustning till City Cup (OK Södertörn) snarast möjligt efter Ungdomsserien, helst den 7 maj. Lånet gäller alla SI-enheter (minst 58-63 st), alla SI-Master, 2-3 st ROC. Även utrustning för "touchfree" som vi behöver köpa in med kort varsel (men det sista måste jag ta med styrelsen givet att Sportident har grejer i lager). Återlämning sker till SIK någon gång innan Kristi H eller därefter, dvs någon dag kring månadsskiftet maj/juni. Beror på hur folk är lediga och om det är brådskande att få tillbaka enheter. Med det sagt önskar jag att alla SI-kontrollenheter plockas in samma kväll direkt efter U-serien den 6:e så att jag kan "knycka dem" för överlämning till City Cup. SCC har genrep för all tävlingsutrusning som sekretariatet ansvarar för den 10 maj, och det är därför som det är bråttom med SI-utrustningen efter U-serien. En första grundtest är utförd med alla SCC-datorer den 26 april, Windows och OLA är uppdaterade. Den 10 maj provkörs tävlingsfunktioner i Södertörns klubbstuga. City Cup:s SI-ansvarig behöver dessförinnan förbereda SIK:s prylar så att de är kontrollerade, programmerande, ommärkta och fullt körbara den 10:e. Ovanstående gäller inte SI-pinnarna, men jag vill gärna ha ett förbehåll att vi kan låta SCC använda SIK:s klubbpinnar som hyrpinnar under de tre SCC-kvällarna, men att pinnarna bor hemma hos SIK under övriga dagar. Magnus MagnusA 28 apr, 00:56 |
Svar (0 st) |
---|