Forum
TillbakaNorrortsträning Ext kart V23 |
---|
Hej Veckans externövning är sprintintervaller i Lilla Alby (Sundbyberg). Ansvarig klubb SIK. Banläggare Bengt S. Samling torsdag 5/6 kl. 1745 vid västra delen av Tuvanparken (ner mot hamngatan). Anmälan i denna tråd senast tisdag 3/6 kl 17 för printad karta. Sena anmälningar endast digital karta. Parkering: I garaget för Willys, vid Marabouparken eller gatuparkering i området. Övningen: är gafflade sprintintervaller. Fyrgafflad bana i A4-format i skala 1:3000 eller 1:4000 Kontrollerna är markerade med röd-vit ATA band med kodsiffra. OBS, markeringarna är små och ibland svåra att se. Start/Mål ej utmärkta med snitsel. Kontrollmarkeringar sitter ute 25/5 till 8/6. Visa hänsyn och spring ej på förbjudna områden. Vägar i området är trafikerade. Visa hänsyn och följ trafikregler. Mest trafikerade vägar får enbart passeras vid angivna övergångsställen. All löpning sker som vanligt på egen risk!! MVH Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 1 jun, 08:32 |
Svar (13 st) |
---|
1st karta till Henrik, tack. Själv är jag tyvärr bortrest. |
Kartan som vi använder är ett hobbyprojekt som Fredrik Bjernulf gjort 2018 med några uppdateringar 2024. Många av oss har aldrig sprungit sprint i detta område förut, så tag chansen och ut och vässa sprintformen på detta unika tillfälle. |
En 1:4000 till min mail, tack. |
Två 1:4000 till mig och Ellinor, tack. |
En 1:3000 till min mail också, tack! |
Ja tack 1:3000 till mig . /Gunilla |
Tar gärna digitalt för träning nästa vecka/helg |
En 1:3000 tack! |
Jag har fått printade kartor av Fredrik som jag tar med till samlingen. Det finns några extra kartor om du vill efteranmäla dig. |
@Ronny F och Nova. Printade kartor till er. Anders håller i samlingen. |
Jag tar gärna en digital karta för träning i helgen. Tack! |
@Jonas, du ska ha fått underlag på SMS. |
@Gustav, skickade underlag på mail tidigare i veckan. |