Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 9/6 - 15/6 |
---|
Hej, Grattis distriktsmästare och massor av toppresultat från sprint DM! Alice och Sofia mästare och hela 12st topp tre resultat. Nu blir det vecka med träningar men också skolavslutningar och till helgen Jukola/Venla med tre damlag och ett herrlag. Första gänget åker redan torsdag kväll. Veckans program Mån 9/6 19.00 Styrka VitaVillan. Ta med matta och löparskor och vi kör denna veckan utomhus (kolla uppdateringar här på forum, speciellt om vädret blir dåligt). Möte för skogsskoleledare Tis 10/6 Löpträning VitaVillan 18.15 Våravslutning HD10/HD12 grupperna, samling VitaVillan 17.30. Tors 12/6 Våravslutning Grönlingar 12/6-16/6 Jukola/Venla. Första venlalöparna åker redan torsdag kväll (7st) och övriga fredag kväll (16st). Skaffa TV sändning från Jukola och följ tävlingen på lördagen och genom natten. Denna vecka finns sprintintervaller i Lilla Alby och träning på Kärsön som extern träning. Mer info i tråd från Fredrik. Nästa vecka skogsskola och träningar och midsommar, Kolla upp sommartävlingar och vilka ni vill vara med på. Vi planerar mot hösten och jag försöker lägga upp ett preliminärprogram under veckan. Se till redan nu att boka 23-24 augusti när vi arrangerar dubbeltävling. Boka även andra helgen i oktober för 25manna. Behöver allas hjälp att övertala löpare som inte springer så ofta så att vi kan få ihop 5 lag. Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 8 jun, 10:11 |
Svar (5 st) |
---|
Båten till Jukola går väl inte fredag kväll. Den går väl kl 1400? Allt gott! Urban |
@Urban, skickade info på SMS och mail |
Välkomna på styrka ikväll, ta med egen matta. Jag lånar det Rudbeckinspirerade tabata passet och lägger eventuellt till några övningar. De som ska vidare på möte kl. 20 får stretcha själva men hinner vara med på det mesta. Hoppas vi ses. |
Ikväll intervaller samling 1815 VitaVillan eller 5 min senare vid vargklyftan. Ikväll också våravslut för HD10 och HD12. Samling 1730. Efteråt korv (även till de på löpträningen om inte de yngre ätit upp alla). |
Behöver du en ny "kontrollbeskrivningshållare"? Jag har samlat ett antal kvarglömda såna i en plastficka i vita villan. De "säljes" för 25 kr/st. Swisha till sektionen 123 45 45 84. |