Forum
TillbakaOrdning och reda i VV skrivarlyan |
---|
Hej och fin sommarvärme på er! En stilla önskan om att oanvända rena/nya pappersbuntar som läggs på hög på bänkytor ska läggas tillbaka i hylla eller i skrivarfack så att pappret håller sig rent och fint, vilket i sin tur ger skrivarna möjlighet att krångla mindre. Jag har förståelse att det är bråttom ibland, att det glöms. Jag kommer att köpa mer A4-papper måndag 16:e juni, ca 1000-2000 st. Magnus Magnus Asplund 15 jun, 19:48 |
Svar (2 st) |
---|
Det blev 1500 A4 i tre 500-pack. Det fanns inte mer att köpa från hyllan i butiken. Ligger i VV på hylla under bänken. När dessa A4 resp. A3 (ca 500 kvar) börjar ta slut måste någon (annan) - beroende när i tid detta händer... - köpa in papper. Eftersom det är sommartider är det inte säkert att jag är hemma när behovet uppstår. Det behövs alltså lite framförhållning och kommunikation mellan er som vet att ni har utskriftsbehov. Ett sätt är kanske att skapa en "papperstråd" i detta forum... |
och jag har köpt 50 rullar till lilla orange termoskrivaren, finns i skåpet till höger i printerrummet. Går åt en del till Passa Vidare dessa veckor! Vet inte om det är samma rullar till den andra termoskrivaren... |