Forum
TillbakaInkomstmöjlighet: Diggiloo i Ulriksdals slottspark 16 augusti. |
---|
Hej! Vi har fått förfrågan från de som har hand om delar av Diggiloo-arrangemanget vid Ulriksdals slott om att hjälpa till med arrangemanget även i år. (De var väl nöjda det vi gjorde ifjol.) Lördag 16/8 kl. 10.00 - ca 13.00 montera lampor och staket. 4 personer! Kl. 15.00 - 22-30 "staketvakter" 10 personer! (kan vara samma personer ovan) Ifjol så kunde man beroende på placering höra/se delar av föreställningen. Sektionen får en "god slant" för jobbet. Vill du hjälpa till? Svara i tråden nedan så fort att du vet. Söker även någon som kan vara kontaktperson (sammanhållande) då jag är på semester samma tid. Jan Kihl 10 jul, 09:15 |
Svar (6 st) |
---|
Nu kan du anmäla dig på Eventor under Klubbaktiviteter. |
Förlängt anmälningstiden till söndag 27/7. Tack för att du hjälper till. |
Baserat på inkomna svar och erfarenhet så har vi beslutat att tacka JA till att jobba med Diggiloo 16/8 2025. Kontaktpersoner är Hans-Erik Persson (dagen 10-13) och Maria Slars Paulsson (kvällen). I dagsläget har vi 4 personer (dagtid), vilket är enligt önskemål. På kvällen har vi 7 personer på listan. Saknas med andra ord 3 personer. Anmäl i denna tråd om du kan ställa upp. Jag hoppas verkligen att tre personer till kan hänga på och jobba för sektionen en kväll samtidigt som att de på håll hör en Diggilookonsert. |
Har nu fått bättre grepp om min kalender - jag kan vara med och hjälpa till på kvällen 16 aug. |
OBS! Saknas fortfarande en (1) person på eftermiddag/kväll. Anmäl till Maria Slars Paulsson (eller här) att du kan hjälpa oss lösa vårt uppdrag. |
Jag kan hjälpa till på Diggiloo lör kväll om det ff behövs en extra person. // Johan |