Forum
TillbakaTeknik v 33 (och framåt) |
---|
TORSDAG TEKNIK Alice har lagt en roligt träning ute i Skärgårdsstad i Åkersberga. Det hänger rosa snitslar på (nästan) alla kontroller. Man kan välja på en medelbana (ca 5.5km) eller lång (ca 8.5km) men det finns gott om möjligheter att förkorta och anpassa. Banorna är svart/violetta. Kartan stämmer bra men har ett par år på nacken. Kontroller hänger ute på alla kontroller utom 50, 53, 54, 55 och 61 (alla på långa). Skriv här om du vill ha en kart utskriven eller på pdf. Anmäl för utskriven karta senast torsdag 13.00 så skriver jag ut och lämnar i VV efter skogsskolan. Samling Skärgårdsstad västra (Stockängen, fotbollsplanen/återvinningstationen) där vi samlats förut. Samling på plats 18.00 eller Ursvik VitaVillan 17.30. Skriv om du behöver skjuts. Vi låter snitslarna hänga ute några veckor så be gärna om en pdf om du tror att du kommer springa vid ett senare tillfälle. Bengt PS. tror jag glömde min kompass vid kontroll 60. Bonuspoäng till den som skulle råka hitta den. Bengt Svensson 13 aug, 15:34 |
Svar (18 st) |
---|
Jag tar gärna en pdf //Pär |
Jag tar också gärna en pdf. |
Hej, jag tar gärna pdf. |
Jag tar gärna en pdf tack! |
Vi tar gärna en lång och en medel utskrivna, tack! |
Gärna en pdf till oss Tack |
Jag tar gärna en pdf tack! |
Gärna en pdf, tack! |
Vi kommer. Fredrik, Ingrid, Bodil och Folke. 4 st långa tack! |
En pdf tack |
Jag tar gärna en utskriven och hämtar i Vita Villan. 1st medel, tack. |
Tar gärna en pdf för medel och lång, tack! |
Tar gärna en pdf, tack! |
3 långa till oss (om de går att korta av) 1 kort också. |
Vi önskar pdf:er, tack! |
Gärna en pdf med medelbanan, tack! |
pdf skickade nu utskrivna kart till Westman, Sven, Johansson och Näsman-Landh. Finns vid VV. |
Tack Alice för fina banor och tack Bengt för fix med att printa och pdf:s. Bra kvalitetsträning, hoppas fler tar chansen att ut och köra! |