Forum
TillbakaLedarhjälp till Akalla måndag 8 och 15 sep |
---|
Kista SC vill ha hjälp att utbilda sina orienteringsföräldrar för att förstå vad orientering är och kanske också kunna vara med själva. Vi har åtagit oss att vara med och hjälpa till tre måndagar. Utbildningen är i Akalla by kl. 17.30-18.30 (så man hinner till vår gympa). Vi är också mycket välkomna att vara med på deras soppaträff efter träningen/utbildningen. Vi skulle behöva 3-4 hjälpledare till den 8 respektive 15 september. Du behöver inte vara proffs på orientering, men kunna berätta långsamt och tydligt vad orientering är och hur det funkar. Anmäl här eller direkt till mig om du kan vara med. Sektionen kommer att få ersättning för insatsen. cecilia punkt weststrom kringla gmail punkt com Cecilia 28 aug, 14:37 |
Svar (7 st) |
---|
Jag kan vara med den 15e! |
Jag kan den 8:e! |
Första måndagen i vår kurs för föräldrar i Kista SC är avklarad. Bengt, Liselott och Frida var på plats och guidade 35 (!) föräldrar som vill få en introduktion till vår underbara sport. Måndag den 8 sep är det dags för nästa etapp - kartpromenad. Vi behöver många hjälpledare för att guida nybörjare runt stigarna på Akalla by. Det börjar 17.30 och håller på en dryg timme. Nästa vecka har vi så här långt Janne, Frida och jag själv plus Jörgen från Attunda, men vi behöver vara många fler! Anmäla här eller direkt till mig. |
Kolla in bilder från första kvällen! https://www.instagram.com/p/DOEUwM7AEYk/?img_index=1 |
Jag kan vara med den 8:e /Anna-Clara |
Superbra Anna-Clara! |
Jag kan vara med 8/9 /Ronny |