Forum
TillbakaSamåkning till DM-tävlingarna 6-7/9 - ny info från arrangören! |
---|
Information från Eventor IFK Lidingö. "Den blöta sommaren har ställt till den känsliga logistiken på flera sätt! Vi arrangörer jobbar för att få fram en lösning som passar alla inblandade parter. Detta kommer innebära en del sena ändringar i samling och vägvisning. Ett särskilt trafik-pm kommer läggas upp när vi har en lösning på plats. Dessutom har vi valt att tidigarelägga första start på lördagens tävling till 09.45. Tidigare aviserad enkelriktning med infart fram till kl 11 och tidigaste utfart efter 11 gäller fortfarande. Dessutom ber vi om hjälp med samåkning i möjligaste mån! Infartsparkeringen vid Brottby trafikplats kan vara en möjlig samlingsplats för samåkning sista biten!" Med andra stor anledning att samåka. Anmäl här i tråden önskemål och möjlighet. Janne Kihl 4 sep, 16:12 |
Svar (8 st) |
---|
Johan A åker med mig på lördag. Plats för två personer till. Rasmus och Liselott åker med mig på söndag. Plats för en person till. PS Jag tar med en klubbflagga. DS |
Jag samåker gärna. Har bil om det behövs. Startar 10:33 på lördag. Startar 10:57 på söndag. |
Jag samåker gärna med någon på söndag. Startar 10:49 Anna-Clara 0733819018 |
Vi har plats för två personer på lördag och en på söndag. Förutsatt att man tål hund:-) |
Vi har plats för två personer både lördag och söndag men startpunkten är Mörby C. Avfärd lördag strax efter 9 |
Åsa! Jag tar gärna en plats i er bil på söndag. |
Fullt i bilen på lördag. Johan, Stella och Tina |
Grattis Alice H till DM-guld! Oscar vann sin klass och Karolina, Anna B, Anna F och Alice SP kom också bland de tre första - grattis! Jag skulle också vilja uppmärksamma Wilhelm som hittade en person som skadat sig och och fick vända tillbaka till starten för att tillkalla hjälp och därefter börja om på sin bana - all heder åt dig Wille! |