Forum
TillbakaBeställning av klubbkläder senast 15/9 |
---|
Hej! Nästa vecka planerar jag att lägga en kompletterande beställning till Trimtex för att fylla på klubbens lager av kläder. Just nu har vi begränsat antal av Trainer Vest och Flex Hoodie, så om du är intresserad av något av dessa plagg – hör gärna av dig till mig så snart som möjligt, så ser jag till att ta med det i beställningen. Bilder och mer information om sortimentet finns här: https://www.sikorientering.se/sida/76263/klubbklader Storlekar Junior: 130–160 cl Senior Unisex: S–XXL Senior Dam: XS–XXL Priser Trainer Vest: Junior 810 kr / Senior 895 kr Flex Hoodie: Junior 680 kr / Senior 850 kr Vi kommer självklart att hålla klädförrådet öppet för inköp av klubbkläder under hösten, men nästa möjlighet att beställa från Trimtex blir först under vårvintern 2026. Passa därför på nu om du vet med dig att du behöver något, oavsett plagg! Hör av dig senast 15/9 om du vill beställa! Antingen här i tråden eller på sms /mail direkt till mig Med vänlig hälsning, Anna-Clara Wistedt 0733819018 annaclara.wistedt@gmail.com Anna-Clara Wistedt 9 sep, 14:07 |
Svar (0 st) |
---|