Forum
Tillbaka| Torsdag 25/9 Norrortsträning Extern karta Rally-OL samling Enebybergs IP |
|---|
|
Torsdag 25/9 erbjuds Rally-OL från Enebybergs IP Detta är en hetsig övning som förberedelse inför 25manna eller alternativt en medelbana i 25mannalik terräng. RALLY-OL upplägg Springs i lag om tre och om möjligt tävlande mot andra trepersonerslag. Det finns tre banor, A B och C. Vid varje kontroll väntar man tills två från laget har kommit till kontrollen. Banorna är flätade så att alltid olika två personer möts vid varje kontroll. Vid uppsamlingskontroll (markerad med gubbe på definition) gäller det att först samla laget och sedan gör man om tävlingen till nästa bo kontroll. Sista tre kontrollerna är gemensam löpning till målet. Alternativt springer man tre och tre som en samarbetsövning. Givetvis kan man springa en bana som medeldistans själv Finns även en Orange bana som springs individuellt. Rally OL är tämligen enkel så även ’Orangea’ löpare ska kunna springa ordinarie övning. Det börjar bli mörkt tidigare och tidigare, så ett tips är att medtaga egen pannlampa/kartlyse. Kontrollmarkering: reflexsnitsel (vit eller blå) och skriven kodsiffra. Samling: Kl 1730 torsdagen 25/9 vid Koordinater 59.42532, 18.031191, sö parkeringen vid Enebybergs IP. Banor: Gafflad Rally-OL 4.7km (A/B/C). Skala 1:7500-A4. Medtag egen plastficka. Orange individuell medeldistans 3.9km Skala 1:7500-A4. Medtag egen plastficka. Anmälan: I denna tråd innan tisdag 23/9 kl 17 för utskriven karta. Efter det erbjudes endast digital karta. Frågor: Hör av er till Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 21 sep, 16:52 |
| Svar (22 st) |
|---|
|
Vi kommer! Två Rally-OL-kartor till mig och Julius Tack! |
|
Jag är med på Rally OL. Hoppas vi blir många då blir träningen roligare. Kom i tid så hinner vi springa när det är ljust. |
| Adam och jag vill gärna vara med på Rally-OL. |
|
Två Rally-OL kartor till mig och Elinor. Tack! |
| Två st Rally-kartor t mig och Lilly tack! |
| Jonathan vill gärna vara med på Rally-OL. |
| Nova, Maja och jag kommer. 3 st rally. |
| En Rally-karta till Henrik, tack. |
| Tre Rally-OL tack |
| Jag är gärna med också |
| Tre rally OL, tack. Oklart om vi hinner i tid så lämna gärna kartan på en bilruta. |
| En rally tack! |
| Jag vill också vara med. |
| Två Rally, en till Joar och en till mig. |
| Tre Rally till mig, Bodil och Folke. |
| 3 rally kartor, tack! |
| 3 rally till oss på mail om det är för sent |
| Gärna en digital karta till mig, tack! |
| Jag vill gärna ha en karta på mailen, tack! |
| Väldigt gärna en orange karta på mail till Albin H14 erik@furusjo.nu, tack! |
| Tar också gärna en orange karta på mejlen till Adrian H14 (gustav.forssell@me.com) |
|
Hej, jag trycker kartor till Albin och Adrian också. Nu som har bett om digital krta får också det nu på morgonen. Ta med plastficka ochkom gärna lite tidigt ikväll Bengt |