Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
| Tårt KM 9 dec - tråden för anmälan |
|---|
|
Hej, här är tråden för anmälan till tårt KM tisdag 9 dec 18.00. Skriv om du/ni är med på aktiviteten coh tårt KM eller bara på tårt KM delen i Milot. Anmäl senast söndag 7 dec. Bengt Bengt Svensson 1 dec 2025 |
| Svar (28 st) |
|---|
| Jag kommer och delar ut priser till alla KM-medaljörer, Rune Carlsson-stipendiet (till Alice Hellberg), "Tjuren" - för bästa ungdomslöpare under 2025 (till Alice Slars Paulsson) samt priser till alla löpare som sprungit SM under året. |
| Jag kommer på aktiviteten och tårt KM! |
| Noah kommer på aktivitet och tårt-km |
| Fredrik, Bodil, Ingrid och Folke kommer på aktivitet och tårt km!!! |
| Jag, Lilly och Oscar kommer på både aktivitet och Tårt-KM. Alice får vara med digitalt när Tjuren ska delas ut. |
| Jag, Lily och Jonathan kommer på både aktivitet och tårt-km. |
| Vilgot Gustavsson Evred kommer på aktivitet och tårt-KM. |
| Sally, Inez och Catarina kommer på aktivitet och tårt-KM. |
| Adam och Jonathan kommer på aktivitet och Tårt-KM. |
| Kul, Anna, Maja, Nova kommer. |
| Jag kommer på aktiviteten och tårt-km. |
| Kommer och springer och äter. |
| Saga o Ida är med på träning och tårt-KM. Jag, Noel och Alice kommer till tårt-KM. |
|
Stella å Cornelia kommer på aktivitet och tårt-KM Jag å Martin kommer på tårt-KM |
| Vi är fyra som försöker hinna till aktivitet och tårt KM. |
| Jag kommer på tårt KM och till aktiviteten om jag hinner |
| Jag kommer på tårt km endast, pappa följer också med |
| Jag kommer endast på tårt km |
| Jag kommer endast på tårt-KM och en förälder hänger med. |
| Jag kommer endast på tårtKM |
|
Esther kommer till aktivitet och tårt-KM. Jag kommer till tårt-KM och hjälper till att ställa iordning. |
| Botvid och Ansgar kommer till tårt-KM |
| Henrik och Niklas kommer på aktivitet och Tårt-KM. |
| Vi kommer två personer på tårt-KM |
|
Kommer till tårtKM i Milot Vilken tid ungefär startar det i Milot? |
|
Tårt KM ta med SI pinne!!!!! vi kommer ha en tidsgräns för övningen men räkna med att vi kommer igång inne runt 19.00. Juryn måste äta tårta snabbt för att vi ska hinna med alla prisutdelningar. Bengt |
| Koden till vår bokning i Allaktivitetshuset MILOT imorgon är 940821. Gäller från 16.30 ifall någon vill gå in tidigt. Korten med personlig kod fungerar också. |
| Esther kommer tyvärr inte på aktiviteten utan bara till Tårt-KM |
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies