Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 12:31 1 kommentar
En förhoppningsvis skön sommar står för dörren med sol, värme och lite orientering.
Många av våra medlemmar tävlar på olika håll i Sverige och Europa. Liselott och jag åker till Norge och Sogndal Fjord-O i början av juli. Under vecka 30 är det dock O-ringen som gäller för många. I år blir det drygt 70 deltagare från oss i Sundbybergs IK. Det är lite färre än vanligt. Stort lycka till!
Vi har haft en rejäl arrangemangsvår med Swedish League och Stockholms City Cup. Allt med gott betyg och bra utfall både arrangörsmässigt och ekonomiskt. Vi har även ordnat det populära Järvastadsloppet med upp mot 800 löpsugna deltagare.
Stort TACK till alla som på ett eller annat sätt hjälper till vid våra olika arrangemang.
Till hösten blir det tävlingar på hemmaplan igen. Personligen kan jag tipsa om Skärgårdshelg 22-23/8 då Centrum OK bjuder in till tävlingar på Nåttarö i Stockholms södra skärgård. Begränsningar i antalet deltagare så anmäl dig snabbt.
En annan populär tävling är Skansensprinten (30 september) som kort efter att anmälan öppnat samlat över 1500 deltagare varav 45 från Sundbybergs IK.
Senare i höst kommer 25-mannahelgen i början av oktober. Vi spänner bågen mot 5 lag igen. Anmäl dig snart så att vi får en känsla för hur många lag vi ska anmäla.
Jag vill önska dig en riktigt skön sommar så ses vi till hösten på en tävling eller träning.
/Janne
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Ebbe Adolfsson Idag, 14:37
Jättefin sommarläsning. Tack Janne och ha det så fint ni två!